Мечтата на всяка домакиня
технология за свързване на плотове без лайсна

Прикачен файл

122309124901.jpg
122309124901.jpg (32.61 KиБ) Видяна 6243 пъти

Прикачен файл

122309124827.jpg
122309124827.jpg (44.19 KиБ) Видяна 6243 пъти

Прикачен файл

122309124940.jpg
122309124940.jpg (32.73 KиБ) Видяна 6243 пъти

Прикачен файл

092608190415.jpg
092608190415.jpg (42.68 KиБ) Видяна 6243 пъти

Прикачен файл

111408183447.jpg
111408183447.jpg (42.16 KиБ) Видяна 6243 пъти
Така съм си направил и моя, но не съобразих, че лесно се просмуква вода и в последствие реших проблема.
Адмирирам това решение, на път съм да изхвърля смотаните алуминиеви лайстни, но съм в процес на търсене на шабло. Да питам вие с шаблон ли го правихте?
Да шаблон и оберфреза
Фрезата е ясна, шаблона е по-големия дерт. От вън ли ви го докараха?
А под 45 няма ли да стане още по
За ряза под 45 градуса само съм чувал, но не съм виждал. Мисля, че под 45 ще изглежда още по добре.
Става много добре само че отнема още 60см плот
Ще отнеме, и работата е малко в повече и по-прецизна, но мисля, че ако се обясни на клиента за ко иде реч ще се съгласи щото инак ще гледа силикона под лайстната.
Дай боже разбрани клиенти :)

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Кухня”